Migratie

Za 1/5

09:30 De herinstallatie van de laptops kan doorgang vinden, je heb hiervan als het goed is een sms gekregen. Omdat Microsoft  problemen heeft met het instellen van meervoudige authenticatie vervallen stappen 9 t/m 14 in de handleiding en krijg je ter vervanging een SMS verificatiecode op je 06-nr.  Mocht je dit niet krijgen of ergens tegenaan lopen meld je dan bij de helpdesk (030-2306 555) 

 

I.p.v. stappen 9 t/m 14                                                                                                                                        bij stappen 19 en 22

 

Vr 30/4

23:00 Engineers van Microsoft en onze externe leveranciers zijn nog steeds gezamenlijk bezig om de problemen met de cloudmigratie op te lossen.

16:30 Wij wachten momenteel op groen licht van Microsoft voor de volgende stap naar de cloud. Er is helaas geen prognose van het moment waarop we verder kunnen. Dank voor jullie geduld en begrip.

12:00 Momenteel is het niet meer mogelijk om op RDS te werken en worden voorbereidingen getroffen voor het opnieuw uitrollen van je laptop. Meer informatie volgt via het NJi / sms.

12-4-2021 Hier vind je de laatste informatie over de cloudtransitie van de kennisinstituten te beginnen met het NJi.
Op 30 april om 11:45 zullen de zakelijke laptops van het NJi voorzien worden van een nieuwe uitrol. Dit vergt ook actie van jou, de gebruiker! Volg de stappen de nodig zijn nauwgezet. De laatste handleiding komt op tijd naar je toe in papieren en digitale vorm. Voor meer informatie verwijzen we je naar de communicatie vanuit het NJi.